Witajcie
Niecały rok temu rozszczelniła mi się przekładnia. Oddałem ją do regeneracji do Wa-wy do rzekomo dobrego zakładu. Regeneracja była jakaś rozszerzona bo obejmowała jeszcze chromowowanie listew i jakieś dodatkowe rzeczy -koszt ok 900zł. Ostatnio zauważyłem że jak skręcam to słychać jakieś stuki . Mechanik stwierdził luzy na przekładni. Co polecacie z tym fantem zrobić. Nie uśmiecha mi się wysyłać gdzieś tego badziewia żeby znów nie wywalać na darmo kasy. Ktoś poleci jakieś sprawdzone rozwiązanie w niewysokiej cenie.
Ktoś poleci jakiś sprawdzony zamiennik który służy u niego kilka lat? Ewentualnie czy jest jakaś opcja żeby ocenić stan używanej maglownicy ze szrotu ?? Pozdrawiam Wojtek
brac uzywki to loteria bo w OI i jej podobnych maglownice lubialy sie sypac, chyba ze bedzie z pewnego zrodla o malym przebiegu, ale o to trudno. Moim zdaniem nie zostaje nic jak odeslac na gwarancje, szczerze jakbym mial dac 900 zl za regeneracje to wolalbym dolozyc (chociaz kazdy kolejny grosz boli) i kupic ori bo naprawde idzie trafic niewiele drozej przez neta. Ten luz na maglu duzy jest?! Jesli sie nie bedzie powiekszal i nie jest uciazliwy to dalo by sie przezyc, ale z drugiej strony gwarancja minie, bo rozumiem ze przynajmniej 12m masz gwarancji.
Gwarancja z tego co pamietam była tylko na 6miesiecy ...;(
A ja głupi myślałem że jak 2 x tyle za regenerację to będzie na kilka lat ...
Wycieków z magla nie ma ale jak się ruszy kołami jak samochód jest na podnośniku to słychać jakieś strzelanie w maglownicy
Poda ktoś namiar na jakiś dobry zamiennik. Na allegro sporo tego jest ale jak się domyślam badziewia też pewnie jest sporo....
No ale skoro jesteś "z daleka".... to trudno będzie Ci pomóc...
Możesz np. skontaktować się z gościem i mu podesłać magiel...
Gwarancji daje 18 miesięcy...
[ Dodano: Nie 10 Sie, 14 10:49 ]
Z tego c osię orientuje, to większość magli na tzw. allegro jest regenerowana, więc praktycznie jet to to samo, co być oddał swoją do regeneracji, bo po założeniu tej allegrowskiej odsyłasz swoją i zwracają Ci jakąś tam kaucję... ale co otrzymasz i ile to pochodzi?
Sam zdecyduj...
Moje maglownice też przeżywały podobne katusze (łącznie 3x), ale ostatnią wstawiłem używkę z Golfa po przebiegu 65 kkm i działa już 4 rok (odpukać w niemalowane :hammer )
Z racji, że w czasie wcześniejszego zepsucia się właśnie regenerowanej, przy okazji posypała mi się nieco pompka wspomagania -ot tak sobie wyje , to zalałem świeżym oleum i dodałem do tego Ceramizer - stosowny do tego rodzaju zastosowań.
Podejżewam, że właśnie dzięki temu dodatkowi ta pompa jeszcze działa i tak bardzo nie wyje :twisted:
Jeśli słyszysz stuki podczas skręcania, to prawdopodobnie kończą się łożyska na kolumnie McPersona, a nie stricte magiel.
Uszkodzenia maglownicy zobaczysz dopiero po rozszczelnieniu w postaci pięknej plamy oleju pod samochodem, bądź zablokowaniu lub braku wspomagania :diabelski_usmiech
A fakt faktem, że magle dostępne na allegro to gruba większość jest po reanimacji :roll:
Na szczęście jeśli dobrze zreanimowana, to też będzie dłuuugo działać
4tech, cyt.: "Jeśli słyszysz stuki podczas skręcania, to prawdopodobnie kończą się łożyska na kolumnie McPersona, a nie stricte magiel. "
Dobrze, że napisałeś "prawdopodobnie", bo u mnie źródłem stukania (poprzednia Fabia 1) był właśnie magiel, a dokładnie prawa tuleja na wyjściu listwy tuż przy drążku- ta teflonowana. Była ona zwyczajnie pęknięta po wpadnięciu do niewielkiego rowu i powodowała efekt dźwiękowy podobny do nakręcającej się sprężyny. Górne mocowanie McPhersona (tak się to pisze) wymienione i stuki nie ustały...
[ Dodano: Nie 10 Sie, 14 19:13 ]
Co ciekawe, auto po uniesieniu (odciążeniu zawieszenia) przestało hałasować.... czuć jednak było na kole efekt blokowania przy ruchach skrętnych.
Dziękuję za porady . Będę szukał czegoś co teoretycznie ma być nowe. Dzwoniłem do Skodeximu i podobno mają nówki ori za 900zł Na allegro jest jeszcze sklep który handluje nówki z koyo z 2 letnią gwarancją .Z miejscowego sklepu oferowali chyba TRW za 1600zł.Dzowniłem do kilku sklepów w których twierdzili że nie ma nówek . Gdzie leży prawda? Któż to wie...
Sporo u nich kupowałem i mają rozsądne ceny. Noi przede wszystkim podchodzą fachowo do klienta. Raz wybrałem nawet niewłaściwy pasek wielorowkowy do mojej O1, to zadzwonili z zapytaniem czy aby się nie pomyliłem,.... i mieli rację :lol:
sprawdz tutaj: skodaczesci24.pl
jest to zamiennik, mam go od jakiś dwóch miesięcy i jest ok, wszystko pasowało bez problemu
mi sie listwa rozwaliła a magiel miałem jeszcze na gwarancji lec firmy nie było... nie ma sie co dziwić jak tak robili
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Witam. W mojej Octavii zauważyłem, że ubywa płynu od wspomagania. Płyn oczywiście regularnie dolewam, ale chciałbym w końcu zlokalizować przyczynę wycieku. Z tego co czytam, częstym powodem jest uszkodzona maglownica, ale czy jest jeszcze coś co warto sprawdzić przed jej ewentualnym wyjęciem? Jakieś przewody może, czy pompa wspomagania?
Krzych14, magiel jak już pada to wyciek zawsze występuje z prawej strony ,ponieważ przy skręcie na maxa w lewo listwa zębata wysuwa się na maxa i są duże obciążenia , także po obserwuj prawą stronę .ok
Komentarz